niedziela, 27 maja 2012

WELCOME TO MY WORLD

 

Hello everyone!





To mój drugi blogspot, niestety do pierwszego zapomniałam hasła, dlatego postanowiłam założyć na nowo :)
Już od dawna planowałam założenie bloga.
Pokażę Wam moją osobę i naświetle moje myśli, pragnienia, marzenia.
Znajdziecie tutaj również wiele moich inspiracji.
Mam nadzieję, że się spodoba :)











Mała sesja, zrobiona tydzień temu przez moją siostrę koło domu :)
 Przygoda z tym wszystkim zaczęła się bodajże w 1 klasie gimnazjum, kiedy to rodzice postanowili mi kupić lustrzankę. Zauważyli, że uwielbiam robić zdjęcia, jak i do nich pozować. Wtedy się zaczęło! Wraz z moimi przyjaciółkami, kuzynkami szukałyśmy najciekawszych miejsc, obmyślałyśmy stylizację, wizaż :D
Z czasem wychodziło nam to coraz lepiej :)
Wrzucę kilka z nich jutro.










kolczyki - by dziubeka
koszula - H&M
spodnie - ZARA
buty - ZARA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz